Cursos
Comerç i màrqueting
-
Millorar la relació amb els clients, especialment en aquells coneixements, habilitats i actituds necessàries per relacionar-te amb els clients utilitzant un llenguatge professional i un ús de l’anglès mig adaptat al tipus de situació que es desenvolupi.
-
Millorar la relació amb els clients, especialment en aquells coneixements, habilitats i actituds necessàries per relacionar-te amb els clients utilitzant un llenguatge professional i un ús de l’anglès bàsic adaptat al tipus de situació que es desenvolupi.
-
Millorar la relació amb els clients, especialment en aquells coneixements, habilitats i actituds necessàries per relacionar-te amb els clients utilitzant un llenguatge professional i un ús de l’anglès mig adaptat al tipus de situació que es desenvolupi.
-
Entendre la importància de l'eficient gestió del stocs i el que representa per la competitivitat de l'empresa. Establir sistemes de gestió d'inventaris per atendre les necessitats de la clientela i reduir despeses d'existències. Conèixer els diferentes sistemes de preparació de comandes.
-
Preparar i controlar el pla d'aprovisionament de materials/mercaderies de sistemes de producció i distribució en la quantitat, qualitat, lloc i moment just, realitzant la programació de l'aprovisionament, el control fluxos de producció/distribució i col·laborant en l'optimització i qualitat de la cadena logística, utilitzant, en cas necessari, la llengua anglesa
-
Formar persones emprenedores per gestionar el seu negoci o PIME més enllà de les pròpies fronteres. Realitzar una reflexió estratègica.
-
Aprendre noves formes de comunicar i com podem millorar la nostra capacitat de persuasió.
-
Aprendre a elaborar un pla de màrqueting per a una micro, petita o mitjana empresa
-
Emprar mètodes de processament electrònic i mitjans de telecomunicació per a una activitat professional flexible sense presència física a l'empresa
-
Aprendre a gestionar la comunitat entorn d'una PIME, especialment en les dues xarxes més utilitzades, Facebook i Twitter.