Ajuntament de Reus (header)

Con la tecnología de Traductor
English French German Japanese Russian
  Català      Mapa web

Advertisement

Cursos

Ex: orientació, ocupació, inserció laboral , etc...
Ex: 02/12/2021
Ex: 02/12/2021

Comerç i màrqueting

  • Adquirir competències clau de community manager i conèixer les característiques del lloc de treball.
  • Entendre la importància de l'eficient gestió del stocs i el que representa per la competitivitat de l'empresa. Establir sistemes de gestió d'inventaris per atendre les necessitats de la clientela i reduir despeses d'existències. Conèixer els diferentes sistemes de preparació de comandes.
  • Aprendre a optimitzar la gestió global del magatzem per aconseguir una màxima eficiència en la preparació de comandes i rotació d'estocs, oferint un excel·lent nivell de servei als clients amb el mínim cost operatiu.
  • Preparar i controlar el pla d'aprovisionament de materials/mercaderies de sistemes de producció i distribució en la quantitat, qualitat, lloc i moment just, realitzant la programació de l'aprovisionament, el control fluxos de producció/distribució i col·laborant en l'optimització i qualitat de la cadena logística, utilitzant, en cas necessari, la llengua anglesa
  • Formar professionals en la categoria d'aprenents per a realitzar operacions auxiliars de comercialització, marxandatge i emmagatzematge de productes i mercaderies, així com les operacions de tractament de dades relacionat, seguint protocols establerts, criteri comercial i d’imatge, operant amb la qualitat indicada observant les normes de prevenció de riscos laborals i protecció mediambiental corresponents.
  • Aprendre a elaborar un pla de màrqueting per a una micro, petita o mitjana empresa
  • Aprendre a gestionar la comunitat entorn d'una PIME, especialment en les dues xarxes més utilitzades, Facebook i Twitter.

Informàtica i comunicacions

  • Aprendre conceptes bàsics de la base de dades. Crear bases de dades noves i utilitzar les existents
  • Conèixer fórmules per analitzar i escriure guions de pel·lícules
  • Saber mesurar els resultats del màrqueting digital: accions en xarxes socials, SEO, SEM, mail màrqueting. Aprendre a fixar i aconseguir objectius SMART en màrqueting digital. Entendre el valor de les KPI i la seva aplicació en projectes digitals.

Pàgines