Cursos
Comerç i màrqueting
-
Millorar la relació amb els clients, especialment en aquells coneixements, habilitats i actituds necessàries per relacionar-te amb els clients utilitzant un llenguatge professional i un ús de l’anglès mig adaptat al tipus de situació que es desenvolupi.
-
Millorar la relació amb els clients, especialment en aquells coneixements, habilitats i actituds necessàries per relacionar-te amb els clients utilitzant un llenguatge professional i un ús de l’anglès bàsic adaptat al tipus de situació que es desenvolupi.
-
Millorar la relació amb els clients, especialment en aquells coneixements, habilitats i actituds necessàries per relacionar-te amb els clients utilitzant un llenguatge professional i un ús de l’anglès mig adaptat al tipus de situació que es desenvolupi.
-
Entendre la importància de l'eficient gestió del stocs i el que representa per la competitivitat de l'empresa. Establir sistemes de gestió d'inventaris per atendre les necessitats de la clientela i reduir despeses d'existències. Conèixer els diferentes sistemes de preparació de comandes.
-
Preparar i controlar el pla d'aprovisionament de materials/mercaderies de sistemes de producció i distribució en la quantitat, qualitat, lloc i moment just, realitzant la programació de l'aprovisionament, el control fluxos de producció/distribució i col·laborant en l'optimització i qualitat de la cadena logística, utilitzant, en cas necessari, la llengua anglesa
-
Aprendre noves formes de comunicar i com podem millorar la nostra capacitat de persuasió.
-
Aprendre a gestionar la comunitat entorn d'una PIME, especialment en les dues xarxes més utilitzades, Facebook i Twitter.
Informàtica i comunicacions
-
Aprendre conceptes bàsics de la base de dades. Crear bases de dades noves i utilitzar les existents
-
Conèixer fórmules per analitzar i escriure guions de pel·lícules
-
Descriure, estudiar i aprofundir en les representacions planes o entorn 2D del programa AutoCAD