Atenció al client/a
Comerç i màrqueting
Data : |
La inscripció al curs és oberta. Quan hi hagi un grup suficient de persones preinscrites es fixarà calendari i horari,se us comunicarà, i si us interessa, ja podreu fer efectiu el pagament de la matrícula. |
---|---|
Entitat : |
Fundació Mas Carandell |
Lloc : |
Mas Carandell |
Durada : |
10 hores |
Horari : |
Dll i Dm de 15 a 17:30 |
Modalitat : |
Presencial |
Àmbit : |
Comerç i màrqueting |
Preu : |
130.00 € |
Objectius
Oferir a la persona atesa una resposta propera i àmplia, d'acord a la seves necessitats.
Temari
La qualitat en el servei. Tècniques d'escolta activa per recollir la informació de la clientela. Importància de l'empatia en la relació a la persona atesa. La comunicació no verbal. El recull, tractament i derivació de la informació rebuda. La resposta, el seguiment i la satisfacció de la persona atesa.
Observacions
Bonificable a través de la FUNDAE. Demaneu la gestió d'aquesta bonificació sense cost afegit al curs abans de l'inici.