Atenció telefònica
Comerç i màrqueting
Data : |
La matrícula es pot realitzar tot l’any excepte a l’agost. |
---|---|
Entitat : |
IMFE Mas Carandell |
Plataforma : |
Mentor |
Lloc : |
Per internet |
Durada : |
60 hores |
Horari : |
60 dies seguits de connexió a l'aula |
Modalitat : |
En línia |
Àmbit : |
Comerç i màrqueting |
Preu : |
La primera matrícula és de 48€ i dóna dret a 60 dies connexió a l'aula. Cada recàrrega posterior és de 24€, i és vàlida per a 30 dies més. Per fer una recàrrega sol.licitar-la a [email protected] i Mas Carandell publicarà el rebut a la seva carpeta ciutadana perquè realitzi el pagament |
Destinat : |
Majors de 18 anys |
Objectius
Desenvolupar i adquirir habilitats comunicatives necessàries per una correcta atenció telefònica
Temari
Introducció. El telèfon com instrument de la imatge empresarial. Com transmetre eficaçment la informació en el procés comunicatiu telefònic. Fases en la recepció i emissió d'una trucada. Tipus de trucades.
Observacions
Curs ofert a través de l'Aula Mentor. Bonificable per la FUNDAE, antiga Fundació Tripartita.
Una vegada formalitzada la inscripció rebreu un enllaç per poder accedir al curs.